Obchodní podmínky
masážního salonu
Lucie Maříková - masérka
IČ: 870 89 751
místo podnikání OrangeGym Fitness, Podřipská 914, 278 01 Kralupy nad Vltavou
1. Základní ustanovení
1.1. Tyto obchodní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem služeb v salonu Masáže Lucie a kupujícími poskytovaných služeb. Poskytovatel služeb je uveden v záhlaví těchto obchodních podmínek a dále v těchto obchodních podmínkách vystupuje jako "salon".
1.2. Poskytovatel poskytuje služby péče o tělo v salonu na základě platného živnostenského oprávnění a dalších dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
1.3. Nákupem permanentky, dárkového poukazu, nebo objednáním konkrétního termínu osobně, telefonicky, emailem nebo SMS dává kupující svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami salonu. Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.
1.4. Znění obchodních podmínek může salon měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. Sdělení před uzavřením smlouvy o poskytování služeb
2.1. Na smluvní vztah mezi salonem a zákazníkem se vztahují i ustanovení zákona na ochranu spotřebitele.
2.2. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Salon používá pro komunikaci se zákazníkem veřejnou komunikační službu v cenách, jež nejsou vyšší, než běžné ceny hovoru. Náklady vzniklé zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.
2.3. Smlouva strany zavazuje do okamžiku splnění všech vzájemných práv a povinností, pokud není sjednána možnost odstoupení od smlouvy.
2.4. Odstoupení od smlouvy je možné v případech sjednaných v čl. 9. obchodních podmínek, upravujícím právo na odstoupení od smlouvy, výši odstupného, podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění tohoto práva, formulář pro odstoupení od smlouvy je přílohou č. 1 obchodních podmínek.
2.5. Pro řešení sporu mezi salonem a zákazníkem se použije úpravy dle zákona o ochraně spotřebitele pro řešení spotřebitelského sporu. Návrh může podat pouze zákazník, a to ve lhůtě jednoho roku ode dne, kdy kontaktoval salon za účelem řešení sporu a jeho stížnost nebyla salonem vyřešena. Salon je povinen se k návrhu vyjádřit do 15ti dnů. Náležitosti návrhu upravuje zákon na ochranu spotřebitele. Náklady na mimosoudní řízení si nese každá strana ze svého.
2.6. Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem nad plněním povinností stanovených zákonem na ochranu spotřebitele dle §23 odst. 16 zákona na ochranu spotřebitele. Aktuální informace o mimosoudním řešení sporu mezi zákazníkem a salonem jsou dostupné na www.coi.cz. Řízení je zahájeno dnem, kdy pověřený subjekt obdrží návrh dle §20n zákona na ochranu spotřebitele.
2.7. Bližší informace pro spotřebitele včetně informace o přeshraničních spotřebitelských sporech jsou k dispozici na www.mpo.cz, sekce ochrana spotřebitele.
3. Objednávky služeb
3.1. Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem osobně, telefonicky, SMS nebo emailem. Dohodnutý termín je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb. Tato smlouva je uzavírána v českém jazyce.
3.2. Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte salon
předem telefonicky, SMS nebo emailem nejpozději však 24 hodin před zahájením
procedury.
3.3. Předčasný
příchod
K čekání jsou ve studiu určeny prostory avšak zákazník by měl dorazit vždy na
určený termín.
3.4. Pozdní
příchod
Dostaví-li se zákazník po dohodnutém termínu, bude služba provedena ve
zkráceném rozsahu tak, že skončí v původně stanoveném čase. Berte prosím
na vědomí, že u některých služeb kratšího časového rozsahu (45 minut a méně)
výše uvedené aplikovat nelze a pokud dorazíte s více než 15minutovým
zpožděním, k čerpání služby již dojít nemusí.
3.5. Absence zákazníka
Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb je
příslušný poskytovatel oprávněn v případě neomluvené absence požadovat při
příští návštěvě zákazníka uhrazení poplatku ve výši 50% z ceny dohodnuté
služby, na kterou byl zákazník objednán a na kterou se nedostavil.
Nedostaví-li se zákazník opakovaně na objednanou službu bez omluvy, vyhrazuje si salon právo takového zákazníka vyřadit z databáze zákazníků a na další ošetření jej již neobjednat.
Má-li zákazník dárkový certifikát na konkrétní službu a nedostaví-li se bez omluvy, dárkový poukaz je k tomuto datu považován za vyčerpaný. Je-li dárkový poukaz vystaven na nominální částku, je částka v hodnotě objednané služby k tomuto datu odečtena z hodnoty certifikátu.
3.6. Odmítnutí
služby
Služba může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na proceduru se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
(nachlazení, opar, vyrážka, plísňové onemocnění, vši...)
b) zákazník se dostaví na proceduru v podnapilém stavu, nebo pod vlivem
návykových látek
c) zákazník se dostaví na proceduru se zdravotními problémy medicínského
charakteru
d) zákazník se dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu nebo během procedury vyjadřuje
nepřístojným způsobem, působí hluk, uráží poskytovatele služeb a nebo obtěžuje
svými projevy chování ostatní zákazníky salonu
f) u zákazníka se v minulosti objevila alergická reakce související
s použitím materiálů, které se při poskytování vybrané služby běžně
používají (např. alergie). Zákazník je povinen na tuto skutečnost provozovatele
služeb s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a tato
skutečnost nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.
3.7. Předčasné
ukončení služby
Služba může být předčasně ukončena, pokud se:
a) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění,
nebo
b) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či
návykových látek, nebo
c) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů,
nebo
d) během služby bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným
způsobem
e) během poskytování služby se u zákazníka objeví alergická reakce na použité
materiály.
4. Uživatelský účet
4.1. Na základě rezervace zákazníka provedené přes SMS nebo email může zákazník provádět objednávání masážních služeb (dále jen "uživatelský účet").
4.2. Při rezervaci a při objednávání masážních služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené zákazníkem v emailu či SMS a při objednávání termínu jsou salonem považovány za správné. Správnost údajů salon neověřuje.
4.3. Přístup k emailovému účtu salonu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Zákazník je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně osobních informací poskytnutých v emailové komunikaci a bere na vědomí, že salon nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany zákazníka.
5. Osobní věci a cennosti
Osobní věci je zákazník povinen si vzít s sebou do místnosti, kde je poskytována služba, za jakékoliv případné ztráty věcí zákazníka před, během i po proceduře a za věci odložené v prostoru recepce náš salon neručí.
6. Ceníky
Jsou k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách salonu. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do neděle. Nejsem plátce DPH. Platba probíhá v hotovosti. Možnost úhrady do 50% ceny služby formou poukázek SODEXO flexi pass nebo SODEXO gastro pass.
7. Pernamentka
7.1. Zakoupení permanentky
Zakoupení permanentky Vám zaručuje 5 po sobě jdoucích procedur masáže dle výběru zákazníka, kterou si určí při její koupi. Platba probíhá v hotovosti.
Při termínu dohodnuté návštěvy lze proceduru měnit dle potřeb zákazníka, ale nemění se nominální hodnota za daný druh masáže v případě, že by vybraná masáž měla nižší nominální hodnotu.
7.2. Hodnota permanentky
Její hodnota se odvíjí na základě vybrané masáže ze strany zákazníka a v návaznosti na platný ceník salonu. Nevyčerpanou hodnotu permanentky nelze směnit zpět za hotovost.
7.3. Platnost permanentky
Permanentka je platná, pokud nebyla vyčerpána její hodnota, nebo neuplynula lhůta její použitelnosti. Použitelnost se počítá maximálně do 5ti měsíců od data prvního užití.
8. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením poskytovatele služby. Reklamace se podává písemně na adresu salonu.
9. Odstoupení od smlouvy
9.1. Zákazník má právo před zahájením poskytování předmětu smlouvy (masáže) odstoupit od smlouvy, nejedná-li se o případ uvedený v čl. 3.4. či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, a má právo na vrácení uhrazené ceny za předmět smlouvy bez účtování odstupného, pokud účinky doručení nastanou ve lhůtě nejméně čtrnácti (14) dnů před sjednaným termínem poskytnutí služby. Účinky odstoupení nastávají k okamžiku doručení odstoupení salonu, a to na adresu provozovny salonu či na adresu elektronické pošty salonu. V případě pochybností o okamžiku doručení prokazuje takovou skutečnost zákazník.
9.2. V případě odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka dle čl. 9.1. se smlouva od počátku ruší. Salon zákazníkovi vrátí uhrazenou cenu nejpozději do 10 (deseti) dnů od účinků odstoupení od smlouvy.
9.3. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 9.1. může zákazník od smlouvy odstoupit i ve lhůtě kratší čtrnácti (14) dnů nejpozději však tři (3) dny přede dnem, v němž je sjednán termín poskytnutí služby, při uhrazení sjednaného odstupného. O účincích odstoupení platí čl. 9.1. obdobně.
9.4. V případě odstoupení zákazníka od smlouvy dle čl. 9.3. vrátí salon zákazníkovi částku ve výši 70 % (slovy: sedmdesát procent) zákazníkem uhrazené ceny nejpozději do deseti (10) dnů od účinků odstoupení od smlouvy. Z ceny je salon oprávněn si ponechat částku ve výši 30 % uhrazené ceny jako sjednané odstupné.
9.5. V jiných případech než popsaných v čl. 9.1 až 9.4. nebo v jinde v těchto obchodních podmínkách nelze od smlouvy odstoupit.
10. Zpracování a ochrana osobních údajů zákazníka
10.1. S ohledem na skutečnost, že salon zpracovává osobní údaje, je povinna plnit povinnosti vyplývající ze zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Ve smyslu §odst. 4 zákona salon informuje zákazníka, zpracovává osobní údaje za účelem uzavírání a realizace smlouvy a vytváření databáze zákazníků.
10.2. Souhlas se zpracováním údajů se vztahuje k následujícím osobním údajům: jméno, příjmení, datum narození, kontaktní údaje a další údaje získané v souvislosti s poskytováním služeb salonu.
10.3. Souhlas je dán salonu, jmenovitě masérce která danou službu poskytuje a je dán na období trvání služeb a dále na dobu 3 let od jejich ukončení.
10.4. Zjistí-li nebo se zákazník domnívá, že salon provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého nebo osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může salon požádat o vysvětlení nebo požadovat, aby salon odstranil vzniklý stav. Zákazník se rovněž může obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů se žádostí o zajištění opatření k nápravě protiprávního stavu. Požádá-li zákazník o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu salon jako správce povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat, přičemž obsahem této informace je vždy sdělení o
a) účelu zpracování osobních údajů
b) osobních údajích, které jsou předmětem zpracování, včetně veškerých dostupných informací o jejich zdroji
c) povaze zpracování v souvislosti s jeho využitím pro rozhodování, jestliže jsou na základě tohoto zpracování činěny úkony nebo rozhodnutí, jejichž obsahem je zásah do práva a oprávněných zájmů subjektu údajů
d) příjemci, případně kategorie příjemců.
10.5. Zaměstnanci, fyzické osoby zpracovávající osobní údaje zákazníků a další osoby jsou povinni zachovávat mlčenlivost o osobních údajích, a to i po ukončení pracovní smlouvy, prací či činnosti salonu. Ke zpracování bude docházet manuálním způsobem.
11. Platnost a účinnost
Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.3.2019.